Din kundvagn är tom.
Har du inget konto?
Skapa kontoHar du redan ett konto?
Logga inKommer du ihåg ditt lösenord?
Logga inVälkommen till Svensk Husmans FAQ
SVENSK HUSMAN
Att handla online kan ibland medföra frågor och funderingar. Vi vet detta och för att underlätta för dig har vi därför samlat de vanligaste frågorna vi får från våra kunder. Här kan du hitta svar på allt från leveranstider till hur du bäst tar hand om dina produkter. Skulle du trots detta inte finna svaret på din fråga, tveka inte att höra av dig till oss. Vårt team är här för att bistå och hjälpa dig genom hela din upplevelse hos Svensk Husman!
Kontrollera stavningen eller försök igen med ett mindre specifikt sökord.
Vi använder Postnord som leverantör och skickar din order inom varje 1-3 arbetsdagar.
vi skickar din order samma vardag du lagt order innan 12.00 annars skickas den dagen efter. Vid lagd order på helg skickas den nästa vardag Tex Måndag men vid röd dag nästkommande vardag,
leveranstid 1-5 arbetsdagar
På ordrar upp till 499 :- tillkommer en fraktkostnad på 49:- (Gäller leverans inom Sverige, Danmark, Finland & Norge)
Frakt inom övriga Europa - 79:-
Ja det gör vi.
För att få fri frakt behöver din beställning överstiga 499:-
Fri frakt vid köp för 499:- gäller enbart för leveranser inom Sverige, Danmark, Finland och Norge.
För att få fri frakt till övriga delar av världen behöver ordervärdet överstiga 1999:-
Kontrollera stavningen eller försök igen med ett mindre specifikt sökord.
Vi erbjuder återbetalningar på alla produkter förutom:
Underkläder - Trosor / Hipster / Kalsonger / Boxer /
Som kund betalar du själv frakten för din retur.
Din order har inte hämtats ut i tid och har därför kommit i retur till oss.
Enligt gällande köpvillkor för outhämtat paket som du godkänt när du genomfört din order debiteras du en avgift motsvarande ditt ordervärde, dock högst 195 kr för att täcka våra hanteringskostnader.
Din återbetalning eller eventuell justering på fakturan sköts av Klarna.
I paketet som du returnerar ber vi dig att bifoga en lapp där ditt ordernummer framgår tillsammans med en kort beskrivning av anledningen till returen (ex. att du önskar byta storlek eller inte vill behålla varan/varorna).
Returadress:
Svensk Husman Socks AB
Sandtorpsvägen 4, 149 45 Nynäshamn
OBS - Retur skickas som brev till brevlåda - ej till ombud.
Din order har inte hämtats ut i tid och har därför kommit i retur till oss.
Enligt
gällande köpvillkor för outhämtat paket som du godkänt när du genomfört
din order debiteras du en avgift motsvarande ditt ordervärde, dock
högst 195 kr för att täcka våra hanteringskostnader.
Din återbetalning eller eventuell justering på fakturan sköts av Klarna.
Vid frågor angående återbetalningen ber vi dig kontakta Klarna på 08 120 120 10.
Om du har några frågor om din order, går det bra att skriva till kundtjanst@svenskhusman.se
Kontrollera stavningen eller försök igen med ett mindre specifikt sökord.
Vi arbetar hårt för att leverera strumpor av högsta möjliga kvalitet. Livslängden kan dock variera beroende på vård och skötsel.
Vi rekommenderar att alla våra strumpor tvättas i 40° C.
Undvik blekning och strykning. Torktumla EJ !.
Innan du använder dina nya strumpor, klipp försiktigt av tråden till etiketten istället för att dra loss den. På så vis undviker du att råka skada strumporna.